Ha jól számolom 33 saját szerzeményt, és 7 remixet sikerült megjelentetnem a Beatport-on, tehát produkcioból jó rendesen termékeny voltam. :) Idén rengeteget nem zenéltem, Erdély alacsony club szinvonala miatt, minden valamire való DJ, nem kap lehetőséget itt arra, hogy zenélhessen, inkább a nyelvhossz számít ma már nem a tehetség. Sok mindenféle zene készült kezem alatt még a releaseken kivül is, elég sok mindenbe beletenyereltem. Idénre bizok abban, hogy párszor összejön a beatport topba kerülni legalább és mégtöbb hírnevet kaphatok majd. Nagy megtiszteltetés volt amikor a "Sintope Digital"-nál megjelentettem két dalom, és kaptam pozitív véleményt nemzetközi DJ-Producerektől.. mindig is erre vágytam.. elismerésre. Hogy tudjam, hogy az aki példaképem, annak bejön az amit készítek. :) Idén több hangsúlyt fektetek a minőségre és a részletességre, és szerzek remélhetőleg mégnagyobb kiadókat magamnak, persze minden rajtam múlik. 2009 Márciusában kezdtem el a blogomat, és itt jobb felől a számláló már tart vagy 22000 kattintásnál ha jól tudom.. Hm, szeretném megköszönni mindenkinek aki rajtam kivül errefele kattogtatott. :) Fellépések szempontjából, szeretnék idén pár normális klubban megfordulni. Boldog Új Évet mindenkinek! A house zene legyen veletek. :D