es megsem lett, olyan rossz, ahogy gondoltam, ma tudtam megnezni, es igen, egy uj vilag, egy uj hold, ez a film jo, rengeteg magyar forumon olvastam, hogy igy unalmas, ugy rossz, hogy milyen rossz film..nezve a filmet, nem egy vuk kategoriaju amator grafikaval rendelkezo cucc..sot igenis megallja magat a mai vilagban.. persze ha jol gondolom mind mind tini lehet az aki rosszat mond egy ilyen filmrol, hisz annyi rettentoen rossz film van manapsag, hogy jaj, de hat egy tini mit lathat egy ilyen filmben? persze ugy hogy meg a konyvet sem olvassa...semmit, izmos ferfiakat, akikbe bele tud szeretni, aztan napestig osszak a baratnokkel, hogy juj mien jo tag.. hat igen.. ez is benne van.. de egy ertelmes embernek szerintem ez a film a jo kategoriaba tartozik, tartozhat. a ket ora ugy eltelt, hogy egyik reszen sem unatkoztam. :) 9/10 reszemrol.. ahogy a star warsot is imadom, ez is csak egy szurealis vilag amelyben szerepel a szerelem es ez teszi varazslatossa. persze annak aki hisz benne. a tobbi csak fel tole..