2009... szép év, Magyarországon folyik ugyanugy a menet, büntetik a djket... ahol csak tudják... utánna olvasól, leírnak mindent szépen, legyen 100.000 FT-od, és fizessél évente, majd vegyed a zenét és zenélhetsz, na meg beszélnek ilyen vizsgákról meg kulturáról, meg mittudom...érdekes, hogy egyesek Magyarországon mégis mekkora szintet elérnek, mert van pénz na meg ezeknél a playmate csajoknál mell, meg test... nekik van vizsgájuk??? és tudnak tényleg a testükön kivül mutatni valamit??? érdekes világ lett a mai, már nem ugy müködik, hogy elég szeresd a zenét, elég legyen a tehetség, bejött a PÉNZ szó ide is nagyon, s persze, hogy minden akörül forog :) rengeteg menő lemezlovas van, aki gyakorlatilag nulla de pénzel bármeddig eljut :) és tutira nem csak én tudom ezt a dolgot :) persze persze olvassa ezt a dolgot valaki és egyből azt mondaná irigy vagyok :) hehe, nem vagyok irigy, én keményen melozók zenéimmel, 19évesen ezt azt elértem, és nem fogom feladni, ebben a nagyon törvényes világban sem :)